If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като гледам у форума,никой не е писал отдавна...!? да се похвали ,да коментира какво е правил по 'КОРАБА" ! Как изкарахте зимата.....и.тн
-1
Замина за "капачки за буркани" но радиатор , дебитомер и още други части от нея върнаха към живот друга която е все още на пътя .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Аз съм +1. Все още съм на линия. Тази зима седя затрупана със сняг понеже нямах зимни гуми , а имам друга кола за каране. Ама вчера я подкарах и ми се видя още по хубава. Предстои да я обуя с нови гуменки за лятото и мисля и с по-нови джанти. Докато си почиваше Алфата се сдоби и с климатроник с работещ дисплей от колегата RunningWild, благодарности за което. Така че не ме отписвайте.
Има ни, но бабичките поостаряха и не ги караме ежедневно. Моята си я търкалям от време на време за кеф или когато по-модерните и скъпи кочини се развалят.
Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Има ни, но бабичките поостаряха и не ги караме ежедневно. Моята си я търкалям от време на време за кеф или когато по-модерните и скъпи кочини се развалят.
Aми те новите седят предимно в сервиза Радо ... а бабичката винаги може да спаси положението
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Ами моята се ползва за основна кола. Само тая зима се наложи да карам старата си кола. И съм си много сигурен в 164-ката. Ежедневно се лашка из града и само с нея пътуваме на -дълго защото е много удобна и т.н. Все пак си е точно кола за пътуване. Тая кола като види магистрала става друга направо заспива на 140 км. Инъче си правя по 15 -20 хил. на година и понеже не ми създава грижи засега май не виждам смисъл да я сменям. А и всичко по моята е сменено и купето е набор 97г. и няма грам ръжда, за какво да си давам парите за друга. Понеже с жената общо имаме 3 коли и мислехме по едно време да продадем всички и да вземем някоя нова на лизинг и да не се занимаваме. Ама като се огледах то от средния клас никоя марка не предлага това което има 164 -ката особено за годините си и изобщо само ще дадем един чувал с пари за ефтини пласмаси. Абе карайте си корабите хубави и здрави истински коли са.
Прав си братко,аз затова мойто корабче си го катъркам и си го пристягам от време на време-щото вече си е на години и все има нещо за дооправяне.Сега съм на тема преден десен амортисьор,след това ми предстои да се занимавам с моторчетата на клапите за парното,тя зимата си минава,ама нали ще дойде следващата,а почти без парно -не си е работа.Та попитам ако някой знае ли-колко общо са 2 ,3 ?
Прав си братко,аз затова мойто корабче си го катъркам и си го пристягам от време на време-щото вече си е на години и все има нещо за дооправяне.Сега съм на тема преден десен амортисьор,след това ми предстои да се занимавам с моторчетата на клапите за парното,тя зимата си минава,ама нали ще дойде следващата,а почти без парно -не си е работа.Та попитам ако някой знае ли-колко общо са 2 ,3 ?
Има една сива Super TD от последните, с лепенка бебе в колата на задното стъкло, която често засичам в София. Мисля, че същата беше обявена за 2000лв в мобиле, преди около 10 месеца. Водачът изглежда щастлив зад волана.
Моторчетата на парното са две + едно отвънка за клапата за циркулация на въздуха. Основно едното върти клапата за топло-студено, а другото като се върти сменя посоката на въздуха- прозорец, насреща, краката и т.н. Колега ти май беше писал в темата на колегата Runing Wild за моторчета.
Моторчето за топло - студено (най-често то се прецаква) можеш да го видиш като отвориш жабката и в ляво има едно квадратно капаче, отваряш го и разкачаш буксата, въпросното моторче е зад нея. Имаше някъде тема как се сваля и ремонтира, темата е от модератора на раздела ни. За да се предпазиш от щети не настройвай климатроника на макс или на минимум, така се скапва най-вече. На старата ми 164-ка бях закачил една свинска опашка и дърпаш или буташ с пръст и сменяш топло-студено.
Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Да наистина бях писал,но той ги продаде на някого(не можах да разбера на кого),както и да е.Аз между другото успях да си намеря втора употреба-редуктурчетата,смених това дето е до жабката вляво,както казва колегата Gligan-намерих тази тема със много хубави снимки,но пак без резултат.Като запаля колата почва да се чува едно чатъркане-личи си по звука как зъбчатката на двигателчето не може да зацепи със зъбното колелце на самото редукторче!
---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:04 ----------
Моторчето за топло - студено (най-често то се прецаква) можеш да го видиш като отвориш жабката и в ляво има едно квадратно капаче, отваряш го и разкачаш буксата, въпросното моторче е зад нея. Имаше някъде тема как се сваля и ремонтира, темата е от модератора на раздела ни. За да се предпазиш от щети не настройвай климатроника на макс или на минимум, така се скапва най-вече. На старата ми 164-ка бях закачил една свинска опашка и дърпаш или буташ с пръст и сменяш топло-студено.
Колега,спомняш ли си на къде беше за топло-при бутнато,или дръпнато положение?
Comment